Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Cât costă livrarea produselor?

Taxele de ambalare și de transport se calculează în funcție de greutatea coletului și de localitatea unde trebuie livrat.

Când primesc produsele? 

Livrarea se efectuează prin curier sau flota proprie în decurs de 2 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Taxele de livrare vor fi comunicate de către operatorul nostru în momentul preluării comenzii telefonice sau vor fi afișate pe site în secțiunea coșului de cumpărături pentru comenzile online.

Când sunt procesate / confirmate comenzile? 

Comenzile plasate până la ora 18:00 vor fi procesate în aceeași zi, iar pentru cele plasate mai târziu de această oră, procesarea se va face în ziua următoare. Confirmarea comenzilor se face doar în zilele lucrătoare.

Care este avantajul comenzii online? 

Comanda online plasata pe www.marchiza.ro prezintă o serie de avantaje. În primul rând, ai posibilitatea de a plasa comanda la orice oră din zi sau din noapte, iar procesarea ei se va face într-un termen cât mai scurt. Produsele se rezervă la înregistrarea comenzii, dacă acestea sunt în stoc și ajung la tine acasă în cel mai scurt timp posibil.

Am alte întrebări, cui trebuie să mă adresez? 

Îți stăm cu plăcere la dispoziție pentru orice întrebare sau informație. Ne poți contacta la numerele de telefon 0771 497 087, de luni până vineri în intervalul 09:00-18:00, sau pe adresa de email: office@marchiza.ro.

Cum pot plăti?

Marchiza.ro îți pune la dispoziție următoarele metode de plată:

  • Plata la livrare;

 

Prețurile afișate pe site sunt finale? 

Da, prețurile afișate site sunt exprimate în lei și sunt prețurile finale, nu se adauga TVA, așadar nu va mai trebui să plătești nimic în plus în afară de costul de transport.

Produsele comandate pe www.marchiza.ro beneficiază de garanție? 

Toate produsele achiziționate de pe www.marchiza.ro beneficiază de garanție legală de conformitate și, după caz, de garanție comercială conform legislației în vigoare pentru categoria de bunuri din care face parte fiecare produs.

 

Unde pot face reclamații? 

În perioada de garanție, www.marchiza.ro răspunde de calitatea produselor. Pentru reclamații și servicii post vânzare, ne poți contacta la numărul de telefon 0771 497 087, de luni până vineri în intervalul 09:00-18:00, sau la adresa de e-mail office@marchiza.ro. Vei fi contactat ulterior de către un reprezentant al companiei în termen de maximum 3 zile lucrătoare.

Datele mele sunt în siguranță? 

Toate datele cumpărătorilor sunt în deplină siguranță, conform legii nr. 190/2018 si ale Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE. Acestea vor fi folosite doar în scopul declarat acestui site. www.marchiza.ro  nu promovează spamul, de aceea ne obligăm să nu facem publice datele primite și să nu vindem bazele de date cu informații referitoare la contactele personale ale clienților.