Întrebări frecvente
Întrebări frecvente
Cât costă livrarea produselor?
Taxele de ambalare și de transport se
calculează în funcție de greutatea coletului și de localitatea unde trebuie
livrat.
Când primesc produsele?
Livrarea se efectuează prin curier
sau flota proprie în decurs de 2 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
Taxele de livrare vor fi comunicate de către operatorul
nostru în momentul preluării comenzii telefonice sau vor fi afișate pe site în
secțiunea coșului de cumpărături pentru comenzile online.
Când sunt procesate /
confirmate comenzile?
Comenzile plasate până la ora 18:00
vor fi procesate în aceeași zi, iar pentru cele plasate mai
târziu de această oră, procesarea se va
face în ziua următoare. Confirmarea comenzilor se face doar în
zilele lucrătoare.
Care este avantajul comenzii
online?
Comanda online plasata pe www.marchiza.ro prezintă o
serie de avantaje. În primul rând, ai posibilitatea de a
plasa comanda la orice oră din zi sau din
noapte, iar procesarea ei se va face într-un termen cât mai scurt. Produsele se
rezervă la înregistrarea comenzii, dacă acestea sunt în stoc și ajung
la tine acasă în cel mai scurt timp posibil.
Am alte întrebări, cui
trebuie să mă adresez?
Îți stăm cu plăcere la dispoziție
pentru orice întrebare sau informație. Ne poți contacta la numerele de telefon
0771 497 087, de luni până vineri în intervalul 09:00-18:00, sau pe adresa de
email: office@marchiza.ro.
Cum pot plăti?
Marchiza.ro îți pune la dispoziție
următoarele metode de plată:
- Plata la livrare;
Prețurile afișate pe site sunt
finale?
Da, prețurile afișate
site sunt exprimate în lei și sunt prețurile finale,
nu se adauga TVA, așadar nu va mai trebui să plătești nimic în plus în afară de
costul de transport.
Produsele comandate pe www.marchiza.ro beneficiază de garanție?
Toate produsele achiziționate de
pe www.marchiza.ro beneficiază de garanție
legală de conformitate și, după caz, de garanție comercială
conform legislației în vigoare pentru categoria de bunuri din
care face parte fiecare produs.
Unde pot face reclamații?
În perioada de garanție, www.marchiza.ro răspunde de calitatea produselor.
Pentru reclamații și servicii post vânzare, ne poți contacta la numărul de
telefon 0771 497 087, de luni până vineri în intervalul 09:00-18:00, sau la adresa de
e-mail office@marchiza.ro. Vei fi contactat
ulterior de către un reprezentant al companiei în termen de maximum 3 zile
lucrătoare.
Datele
mele sunt în siguranță?
Toate
datele cumpărătorilor sunt în deplină siguranță,
conform legii nr. 190/2018 si ale Regulamentului (UE) 2016/679 privind
protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu
caracter personal şi libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei
95/46/CE. Acestea vor fi folosite doar în scopul declarat acestui site. www.marchiza.ro nu promovează spamul,
de aceea ne obligăm să nu facem publice datele
primite și să nu vindem bazele de date cu informații referitoare la contactele
personale ale clienților.